Оплата та доставка
Режим роботи
Прийом замовлень через форму на сайті здійснюється цілодобово без вихідних. Обробка замовлень, листів та консультації за телефоном у робочі дні з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00, по суботах з 10:00 до 16:00. Неділя та святкові дні — вихідні.
Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер-консультант для підтвердження замовлення та узгодження найбільш підходящих для Вас способів оплати і доставки. Якщо протягом робочого дня менеджер-консультант не зв'язався з Вами, скроее, що ми не отримали ваше замовлення — прохання передзвонити нам і переконатися в тому, що Ваше замовлення буде оброблено. Замовлення зроблені після 18:00, обробляються на наступний робочий день.
Способи доставки
На сьогоднішній день ми забезпечуємо доставку товару тільки на території України кур'єрськими службами доставки «Нова пошта», «Автолюкс», «Укрпошта», «Justine», «Delivery».
Всі замовлення вартістю понад 1000 грн доставляються безкоштовно по всій Україні.
Вартість доставки замовлень до 1000 грн — 50 грн.
Доставка по Києву кур'єром здійснюється з 10 до 19 в робочі дні.
Доставка замовлення при купівлі на суму від 1000 грн. здійснюється за наш рахунок, але в разі вибору форми оплати «післяплатою» необхідно буде оплатити зворотню доставку грошей (за тарифами перевізника).
При відправці кур'єрськими службами доставки «Нова пошта» або «Автолюкс» замовлення відправляються на наступний день, після оформлення.
Переконливе прохання до клієнтів, які очікують замовлення кур'єрськими службами. У зв'язку з тим, що бувають ситуації, коли не доходить СМС-повідомлення про прихід посилки, ми просимо Вас звернутися до нас, коли пройдуть обумовлені терміни доставки замовлення (від 1 до 3 днів).
Замовлення доставки по Україні неможливо надіслати без повних Ф. В. О. одержувача та мобільного номера телефону. Будь ласка перевіряйте правильність написання даних.
Форми оплати:
- Оплата при отриманні в Києві — готівкою кур'єру
- Грошовий переказ
- Онлайн-оплата пластиковою карткою будь-якого банку.
- Оплата при отриманні у відділенні кур'єрської служби при доставці по Україні (післяплата)
Оплата при отриманні на пошті (післяплата)
Після оформлення та узгодження замовлення, протягом 1-2 робочих днів, замовлення відправляється кур'єрською службою (нова пошта», «автолюкс» тощо). Після отримання СМС-повідомлення з номером декларації, Вам необхідно прийти за посилкою і зробити оплату замовлення у відділенні кур'єрської служби. Комісія кур'єрської служби за зворотню доставку грошових коштів складає 2% вартість послуги доставки.
Грошовий або банківський переказ
Після оформлення замовлення, дочекайтеся дзвінка від менеджера-консультанта магазину і тільки після цього оплачуйте замовлення. У разі попередньої оплати замовлення ви економите на зворотному доставці грошей, на відміну від послуги «післяплата».
Ви можете зробити онлайн-оплату замовлення пластиковою карткою будь-якого банку. Для цього необхідно при оформленні замовлення вказати свою адресу електронної пошти: після підтвердження замовлення на цю адресу вам прийде посилання на сторінку оплати.
Ви можете внести необхідну суму через найближчий термінал приват-банку: для цього виберіть спосіб оплати «на карту приват-банку». Комісія приват-банку складе 0%, також ми не додаємо до сумі замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити для оплати Вам повідомить менеджер-консультант.
Якщо у вас є карта «Приват-банку», Ви можете сплатити замовлення через «Приват 24». Комісія за здійснення платежу стягується «Приват-банком», згідно тарифного плану вашої карти. Ми не додаємо до сумі замовлення ніяких додаткових комісій і платежів. Реквізити для оплати Вам повідомить менеджер-консультант.
Також Ви можете написати нам по електронній пошті або зв'язатися з нами по телефону при виникненні будь-яких питань і ми обов'язково відповімо Вам в найкоротші терміни.
Обмін і повернення товару
Магазин діє у відповідності з Законодавством України — «Закон України „Про захист прав споживачів“».
Частина продукції, що входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)». Це означає, що якщо товар з цього переліку, належної якості, то він не підлягає обміну і поверненню (Розділ I, стаття I, п. 13: Належна якість товару, роботи або послуги — властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем).
Перелік категорій товарів, які не підлягають обміну та поверненню:
Продовольчі товари:
- лікарські препарати і продукти харчування
- предмети санітарно-гігієнічного призначення
Непродовольчі товари:
- парфюмерно-косметичні вироби
- зубні щітки
- прилади для гоління, щітки для гоління
- розчіски, гребенці та масажні щітки
- рукавички
- товари в аерозольній упаковці
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
Повний перелік дивіться на сайті zakon.rada.gov.ua: «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)»
У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли претензії до якості товарів, куплених у нашому інтернет-магазині, негайно зверніться до нас і ми постараємося вирішити цю проблему.
При отриманні замовлення кур'єром уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єрові, ми його замінимо.
Якщо ж Ви замовляли доставку кур'єрською службою, претензії щодо зовнішнього вигляду, або невідповідності товару замовленого приймаються тільки в тому випадку, якщо товар не вскрывался і не був у вживанні. Тому перед розкриттям упаковки уважно перевіряйте назва і термін придатності продукції.